O KAIΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΒΟΙΑ

1

eraspor

Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2016

Μ.Λαζαρίδης:’Θέλω πάντα να κερδίζω”

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

dsc00636
Ο Μάρτιν Λαζαρίδης αποτέλεσε μια από τις πιο ηχηρές μεταγραφές που έγιναν φέτος στην ΕΣΚΑΣΕ καθώς δεν είναι και λίγο πράγμα, να βλέπεις παίκτες με βιογραφικό σε Α2 και Β” Εθνική, να έρχονται να παίξουν στο τοπικό πρωτάθλημα.
Ο Μάρτιν μάλιστα, όπως λέει παρακάτω στη συνέντευξη που παραχώρησε, δεν ήρθε ως περαστικός στη Χαλκίδα, αλλά όπως επισημαίνει ήρθε για να μείνει με το πλάνο της ομάδας να τον περιλαμβάνει και για τα επόμενα χρόνια

Ο Λαζαρίδης ξεκίνησε το μπάσκετ από τις ακαδημίες του Ολυμπιακού, έπαιξε στον Ιωνικό Νίκαιας όταν ανέβηκε μαζί του από τη Β” Εθνική στην Α2 και στη συνέχεια στον Πειραϊκό. Το 2011 μεταπήδησε στον Αμύντα όπου έκανε την καλύτερη σεζόν της καριέρας του όπως λέει και ο ίδιος, όταν και αναδείχθηκε 1ος σκόρερ της ομάδας του και 5ος σε ολόκληρη τη Β” Εθνική, κατακτώντας την άνοδο για την Α2!
Στον Αμύντα έπαιξε και την επόμενη σεζόν στην Α2, για να αγωνιστεί στη συνέχεια στη Δάφνη, στον Διαγόρα στη Β” Εθνική και πέρυσι στην Α” τοπική κατηγορία Δωδεκανήσου με την Ελπίδα Πεταλούδων έχοντας μ.ο. 25 πόντους.
ΕΡ: Η πρώτη ερώτηση είναι ευνόητη και έχει να κάνει με το πως πήρες την απόφαση να έρθεις στη Χαλκίδα και στην ομάδα της Παναγίτσας…

“Η Παναγίτσα θέλει να ανέβει και αυτό με εκφράζει”

Μ.Λ.: “Έχοντας παίξει στη Ρόδο, η πρώτη μου σκέψη φέτος ήταν να γυρίσω στην Αθήνα. Η πρόταση όμως που μου έκανε ο Γιάννης Γεωργουσόπουλος ήταν πολύ καλή και αναφέρομαι συγκεκριμένα στο πλάνο που έχει αυτή η ομάδα για τη φετινή χρονιά και όχι μόνο. Ήθελα να έρθω σε μια ομάδα που θα είχε πρωταγωνιστικούς στόχους, που θέλει να ανέβει κατηγορία και η Παναγίτσα με εκφράζει απόλυτα. Συμφωνήσαμε σε όλα και με τον πρόεδρο Νίκο Μπέλλο και υπέγραψα στην ομάδα χωρίς δεύτερη σκέψη”.
ΕΡ: Έχεις πλέον σχεδόν δύο μήνες στην ομάδα. Ποια είναι η πρώτη εικόνα που έχεις σχηματίσει για τη νέα ομάδα σου και πως βλέπεις το επίπεδο του τοπικού μπάσκετ μέσα από τα φιλικά που έχετε δώσει μέχρι τώρα;
Μ.Λ.: “Δεν σου κρύβω πως είχα ένα άγχος όταν ήρθα γιατί δεν ήξερα τι ακριβώς θα βρω στην ομάδα. Η εικόνα όμως που έχω είναι πολύ θετική. Η ομάδα είναι πολύ καλή, μπασκετική θα τη χαρακτήριζα, με παίκτες έμπειρους αλλά και νεαρούς που όλοι τους όμως έχουν μπασκετική παιδεία. Ο προπονητής ασχολείται πολύ μαζί μας, ξέρει το αντικείμενο του και είμαι σε γενικές γραμμές απόλυτα ευχαριστημένος.
Στα φιλικά μέχρι τώρα μόνο με την Αυλίδα έχουμε παίξει από την ίδια κατηγορία, μια ομάδα επίσης αξιόλογη. Στο φιλικό που δώσαμε με τον Κάδμο δείξαμε πάρα πολύ καλά στοιχεία και το χαρήκαμε όλοι, από τον πρόεδρο μέχρι τους παίκτες”.

ΕΡ: Υπάρχει κάποιος προσωπικός στόχος φέτος για τον Μάρτιν Λαζαρίδη;
Μ.Λ.:Σε όποια ομάδα και αν έχω παίξει μέχρι τώρα ο στόχος μου είναι πάντα να κερδίζω. Επομένως, πάμε να κερδίσουμε όλα τα παιχνίδια και να ανέβουμε κατηγορία”

ΕΡ: Ηλικιακά δεν σε έχουν πάρει και τα χρόνια, είσαι στα 30 αν δεν κάνω λάθος. Πως πήρες την απόφαση να παίξεις στην Α” ΕΣΚΑΣΕ και δεν προτίμησες ενδεχομένως κάποια Εθνική κατηγορία;
Μ.Λ.: “Είχα προτάσεις από Β” και Γ” Εθνική αλλά δεν με “γέμιζαν” οι συγκεκριμένες ομάδες, ούτε οικονομικά ούτε κυρίως ως στόχους που είχαν θέσει. Επειδή είμαι γυμναστής και θέλω να κάνω και κάποια πράγματα παράλληλα φέτος, με βολεύει να είμαι σε μια τοπική ομάδα με 3 προπονήσεις την εβδομάδα όπως έχουμε συμφωνήσει με την Παναγίτσα από το να ήμουν σε μια ομάδα Εθνικής κατηγορίας με περισσότερες αναμφίβολα υποχρεώσεις”

ΕΡ: Έχεις αγωνιστεί μέχρι τώρα στην καριέρα σου σε αρκετές ομάδες. Ποια είναι εκείνη η χρονιά που ξεχωρίζεις μέχρι τώρα;
Μ.Λ.:”Αναμφίβολα στον Αμύντα, όταν βγήκαμε πρωταθλητές Β” Εθνικής και μετέπειτα έπαιξα και στην Α2. Ήμουν εκείνη τη χρονιά μέσα στους πρώτους σκόρερς της κατηγορίας παίζοντας σε μια ομάδα που μετέπειτα πήρε και το πρωτάθλημα και αυτό ήταν πολύ σημαντικό για μένα”.

“Μου αρέσει το κλίμα στην ομάδα, θέλω να μείνω για χρόνια”

ΕΡ: Είπες πως στόχος σου είναι πάντα να νικάς, οπότε σε ένα υποθετικό σενάριο που η επιθυμία σου πραγματοποιηθεί και η Παναγίτσα ανέβει στη Γ” Εθνική, υπάρχει μέσα στο μυαλό σου η επόμενη μέρα και αν ναι, σκέφτεσαι να παραμείνεις και την επόμενη περίοδο;
Μ.Λ.: “Το έχουμε ήδη συζητήσει αυτό και με τον Ν.Μπέλλο και με τον Γ.Γεωργουσόπουλο και αν πράγματι όλα  κυλήσουν όπως τα έχουμε σχεδιάσει εγώ έχω σκοπό να μείνω εδώ και για δύο και για τρία χρόνια. Υγεία να έχουμε και όλα θα γίνουν. Εγώ πάντως είμαι θετικός στην προοπτική της Παναγίτσας, μου αρέσει πάρα πολύ το κλίμα στην ομάδα”.

Παναγιώτης Νικολάου

eviabasket.g

Η λίστα ιστολογioν