O KAIΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΒΟΙΑ

1

eraspor

Πέμπτη 24 Απριλίου 2014

Η πιο καυτή σφυρίχτρα της Ελλάδας

Ο θηλυκός «Κολίνα» έχει πάθος με τον αθλητισμό και χωρίς να το θέλει έχει κάνει παίκτες και φιλάθλους να τρελαθούν μαζί της. Η Αφροδίτη Κυριακουλέα αποδεικνύει πως η ελληνική διαιτησία έχει τις... ομορφιές της. Η 24χρονη τα σαββατοκύριακα αφήνει τις γόβες και τις μίνι φούστες και σαν άλλος... Κολίνα ασχολείται με την μεγάλη της αγάπη, την διαιτησία!
Το «μικρόβιο του αθλητισμού το κόλλησε από τον πατέρα της, που είναι προπονητής σε τοπικές ομάδες. Εκείνος την παρότρυνε να ασχοληθεί και εκείνη ανέλαβε να πάει ακόμα πιο... ψηλά.
Πλέον, εκτός από την διαιτησία, καθημερινά ασχολείται με την γυμναστική και τον χορό με την έκφραση ελεύθερος χρόνος να είναι άγνωστη για εκείνη, αφού το πρόγραμμα της είναι εντελώς φουλ! Η σέξι Αφροδίτη μίλησε στο NEWSBOMB για την μεγάλη της αγάπη και όχι μόνο.
Από πότε ασχολείσαι με τον αθλητισμό;
«Ασχολούμαι από 8 χρονών. Έκανα πρωταθλητισμό στον στίβο στα 100 μέτρα και μάλιστα ήμουν μέσα στις τρεις καλύτερες. Ύστερα ο πατέρας μου που είναι προπονητής με παρότρυνε να ασχοληθώ με την διαιτησία, μου άρεσε και έτσι το έκανα».
Πολλοί πιστεύουν πως διαιτησία και γυναίκες είναι κάτι που δεν ταιριάζει. Έχεις ακούσει περίεργα σχόλια κατά την διάρκεια ενός αγώνα;
«Φυσικά δεν συμφωνώ με αυτή την άποψη, όμως ξέρω πως πολλοί το πιστεύουν αυτό. Ακούω ειρωνικά σχόλια όπως «άντε πλύνε κανένα πιάτο» κλπ, με νευριάζουν όμως δεν ασχολούμαι. Τα περισσότερα βέβαια σχόλια που ακούω είναι σεξουαλικού περιεχομένου».
Σου έχει συμβεί κανένα περίεργο συμβάν;
«Δυστυχώς μου έχει τύχει. Παίκτης σε αγώνα με έφτυσε, ενώ επιχείρησε να με χτυπήσει. Εγώ βέβαια για να προστατευτώ του έδωσα και κατάλαβε με το σημαιάκι».
Σίγουρα οι ποδοσφαιριστές σε κοιτάζουν με... άλλο μάτι. Έχει κάνει ποτέ σχέση με κάποιον παίκτη;
«Όχι και ούτε πρόκειται. Πολλοί παίκτες μου την έχουν «πέσει» μετά την λήξη ενός αγώνα, αλλά δεν θα έκανα ποτέ σχέση με ποδοσφαιριστή».
Το σαββατοκύριακο είσαι στα γήπεδα. Τις καθημερινές με τι ασχολείσαι;
«Ο αθλητισμός είναι η ζωή μου και συνεχώς ασχολούμαι με αυτόν. Είμαι γυμνάστρια, ενώ ασχολούμαι και με τον χορό. Είμαι καθηγήτρια στη σχολή χορού του Φωκά Ευαγγελινού».

Η λίστα ιστολογioν