O KAIΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΒΟΙΑ

1

eraspor

Τρίτη 22 Ιουλίου 2014

Αντετοκούνμπο: «Τρακ; Όχι εγώ...»

Αντετοκούνμπο: «Περήφανος που κλήθηκα στην Εθνική» 

Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο, κατά την αναχώρηση της Εθνικής Ελλάδας για το Καρπενήσι, δήλωσε ανυπόμονος να συμμετάσχει στο Παγκόσμιο Κύπελλο και πρόσθεσε πως έιναι τιμή του να αγωνιστεί με τη φανέλα της «γαλανόλευκης».
Επίσης ο 19χρονος φόργουορντ των Μιλγουόκι Μπακς πρόσθεσε πως δεν έχει κανένα άγχος παρά το νεαρό της ηλικίας του.
Αναλυτικά ο Αντετοκούνμπο δήλωσε:

«Ήμουν ανυπόμονος να έρθω στην Εθνική και είμαι περήφανος που κλήθηκα στην Εθνική. Ανυπομονώ για το Μουντομπάσκετ.Ένας άλλος 19χρονο θα είχε τρακ, εγώ όμως όχι».
Για το αν περιμένει πόλεμο, όπως είχε γράψει στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram, ο Αντεκομκούμπο είπε: «Ναι, για μένα είναι ένας πόλεμος, θα πάμε εκεί για να πολεμήσουμε, να δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό».
Έπειτα ο νεαρός φόργουορντ ρωτήθηκε για τη θέση που θα αγωνιστεί με αφορμή το summer league όπου ο προπονητής του στους Μπακς τον χρησιμοποίησε σε όλες και η απάντησή του ήταν: «Θα κάνω ο,τι μου ζητήσει ο κύριος Κατσικάρης. Είμαι χαρούμενος που με εμπιστεύθηκε ο προπονητής μου να παίξω και στις πέντε θέσεις».
Τέλος σχολίασε και την πρόσφατη παρουσία της Εθνικής ομάδας Νέων στο Ευρωμπάσκετ που έγινε στην Κρήτη λέγοντας: «Τα παιδιά έκαναν ο,τι μπορούσαν, παρά τους τραυματισμούς. Τους αξίζουν συγχαρητήρια».
Επιμέλεια: Κώστας Σιαμέτης 

Η λίστα ιστολογioν