O KAIΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΒΟΙΑ

1

eraspor

Τετάρτη 1 Απριλίου 2015

Με έκραξες;;; Θαύμασέ με τώρα…

Για κάποιους η πρωταπριλιά είναι η ονομαστική τους γιορτή

Πρωταπριλιά. Το έθιμο αυτό ήρθε στην Ελλάδα και διαφοροποιήθηκε αποκτώντας μια ελληνική χροιά. Η βασική ιδέα βέβαια παρέμεινε ίδια. Λέμε αθώα ψέματα με σκοπό να ξεγελάσουμε το «θύμα» μας.

Σε κάποιες περιοχές, θεωρούν ότι όποιος καταφέρει να ξεγελάσει τον άλλο, θα έχει την τύχη με το μέρος του όλη την υπόλοιπη χρονιά. Σε κάποιες άλλες πιστεύουν ότι ο «θύτης» θα έχει καλή σοδειά στις καλλιέργειες του. Επίσης το βρόχινο νερό της πρωταπριλιάς, θεωρούν μερικοί, ότι έχει θεραπευτικές ιδιότητες. Όσο για το «θύμα», πιστεύεται ότι, σε αντίθεση με τον «θύτη», θα έχει γρουσουζιά τον υπόλοιπο χρόνο και πιθανότατα αν είναι παντρεμένος θα χηρέψει γρήγορα.

Αυτά εν ολίγοις αγαπημένοι μου συνδημότες και συνδημότισσες σχετικά με την 1η Απριλίου, η οποία μπορεί κάλλιστα να αποτελέσει και …ονομαστική εορτή κάποιων κυρίων ή κυριών.

Πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη το βράδυ λέει η σύσκεψη του δήμου Νέας Φιλαδέλφειας – Νέας Χαλκηδόνας για το γήπεδο της ΑΕΚ. Άπαντες έμειναν ευχαριστημένοι από όσα ειπώθηκαν και εκτιμούν πως σύντομα θα μπουν οι μπουλντόζες πίσω από την Αγία Τριάδα και θα ξεκινήσει η ανέγερση της «Αγίας Σοφίας».

Ορισμένοι εκ των χαρούμενων της υπόθεσης βγήκαν και είπαν πως ο δήμαρχος της πόλης μας ο Άρης Βασιλόπουλος έβαλε την ουρά στα σκέλια και υποχώρησε. Δεν νομίζω ως «Υποψήφιος» πως συμβαίνει κάτι τέτοιο. Απλά ο άνθρωπος και να ήθελε αλλιώς δεν έχει πλέον άλλη επιλογή. Θα έχει μεγάλη πλάκα πάντως επί δημαρχίας του να γίνει το γήπεδο και να είναι αυτός που θα κόψει την κόκκινη κορδέλα. Και δίπλα του όλοι οι μαϊντανοί για φωτογραφίες και δηλώσεις στον Τύπο και στα ΜΜΕ. Μαζί τους κι εγώ. Τι σόι «Δημοτικός Σύμβουλος» είμαι να μην πω κι εγώ την άποψή μου on camera;

Πολύ σάλος έμαθα πως έγινε στην πόλη μας με αφορμή την τελευταία μου αναφορά στους άφθαρτους της δημοτικής παράταξης Ένωση Δημοτών του Λύσανδρου Γεωργαμλή. Πρώτη ψυχή που θίχτηκε όπως με ενημέρωσαν οι φίλοι μου ήταν η σύζυγος και συνάμα υποψήφια του επικοινωνιολόγου της παράταξης, η οποία ανάρτησε στο προσωπικό της προφίλ στην σελίδα κοινωνικής δικτύωσης μια φωτογραφία με τον παλαίμαχο άσο της ΑΕΚ Θωμά Μαύρο (γέννημα θρέμμα Καλλιθέας Αττικής) με την ατάκα: «Αθλητική Φλόγα; Κράζεις; Θαυμάζεις».

Ωραία η ατάκα σου μαντάμ βασισμένη στην διαφήμιση της εταιρίας παιχνιδιών, αλλά πιο ωραία η …πάσα που μου έστρωσες προκειμένου να σου δώσω ως «Υποψήφιος» την απάντησή μου. «Συνεχίζουμε δυναμικά δίπλα στον Χάρη Τομπούλογλου, γιατί Μόνο αυτός μπορεί με την Κοινωνία Μπροστά να αλλάξει την πόλη μας». Σου θυμίζει κάτι; Να σου θυμίσω εγώ που δεν διαθέτω μνήμη χρυσόψαρου. Μια παλιότερη ανάρτησή σου είναι μαζί με συνυποψήφιό σου στην φωτογραφία, η οποία αποθανατίστηκε σε γνωστή ταβέρνα της πόλης. Υπάρχει και σχόλιο του συζύγου σου από κάτω: «Αποστάτες δεν θα βρει σε μας η ΑΛΗΘΕΙΑ του ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ…..».

Σειρά μου λοιπόν να σου πω: «Με έκραξες; Θαύμασέ με!». Γιατί όσα ξέρει η αφεντιά μου δεν τα ξέρει κανένας. Και μην σκαλίζεις το αθώο σου το μυαλουδάκι να βρεις ποιος μπορεί να κρύβεται πίσω από τα γραφτά μου γιατί δεν σου πάει το μυαλό ο κόσμος να γυρίσει ανάποδα. Ακόμα και την μωβ μαντίλα του Λύσανδρου να την φορέσεις στα μάτια σου και να παίξουμε την τυφλόμυγα δεν πρόκειται να με πιάσεις.

Κλείνω εδώ το θέμα, προς το παρόν και τελειώνοντας θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση προς τις απανταχού κυρίες ανά υφήλιο. Πότε μια γυναίκα παίρνει το επίθετο του άντρα της; Όταν παντρεύονται μεταξύ τους; Όταν της κάνει καλό έρωτα και νιώθει δικιά του; Ή όταν το θελήσει η ίδια για δημόσιες σχέσεις και προβολή;

 Καλό μήνα να έχουμε με υγεία φιλαράκια μου.

Ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ

Η λίστα ιστολογioν