O KAIΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΒΟΙΑ

1

eraspor

Κυριακή 19 Απριλίου 2015

Κάνε την έμπνευση πραγματικότητα

Ο αγώνας είναι αδυσώπητος και ατελείωτος

Θάλασσα τα εκανα χθες παιχταράδες μου. Κρίμα την τόση μελέτη που εκανα και πιαστήκανε τα μπιρμπιλωτά μου μάτια!


Είναι πολύ κουφό το σημερινό κουπόνι. Λοιπόν εγώ θα παίξω το 415 στο διπλό. Είναι ο αγώνας Ζίλ Βιθέντε - Ρίο Αβε, με απόδοση 2.10.

Στο 463 είναι το μάτς από την ηρωική Χιλή μεταξύ των Ουνιόν Λα Καλέρα-Παλεστίνο. Οι φιλοξενούμενοι είναι σε φούλ φόρμα και θα την ακολουθήσω στο διπλό του 2.75!

Στο 428 στην όμορφη Νορβηγία που στην πόλη Σαρπσμποργκ γνώρισα και ερωτεύτηκα την πανέμορφη Συλβί Άντερσεν στον κωδικο 428 είναι ο αγώνας Σταμπάεκ - Βίκινγκς. Το διπλό του 2.40 μου φαίνεται βατό και θα το πάρω.

Στο 437 στην Πορτογαλία είναι το μάτς Σετούμπαλ-Εστορίλ. Βλέπω και το διπλό εδώ, αλλά θα πάρω το χί που είναι το στρογγυλό 3.0.

Στο 424 είναι το ντέρμπυ του Βελγίου μεταξύ Μπρύζ - Αντερλεχτ. Και εδώ θα πάρω το χί του 3.35!

Ανακεφαλαιώνω την πεντάδα: 

415  διπλό με 2.10

463 το διπλό με 2.75

428 το διπλό με 2.40

437 το χί με 3.0

424 το χί με 3.35

Παιζουμε σύστημα 2-3-4-5 που κοστίζει 6.50 ευρώ.

Υπάρχουν μερικές αποδόσεις που μου προκαλούν το ενδιαφέρον. Το χί στο 411. Το χί στο 422. Το διπλό στο 417. Ο άσος στο 217. Το διπλό στο 398. Και ο άσσος της Σασουόλο στο 367.

Όλο και κάποιο από αυτά θα χώσω κάπου. Εάν εχετε κάποια έμπνευση κάντε την πραγματικότητα.

Παντα με σύστημα και πάντα με κάλυψη όπως σας εχω πεί. Καλή ρηξιά φίλοι και φίλε! Ο αγώνας είναι αδυσώπητος και ατελείωτος! Στην κάσα θα με χώσουν με το κουπόνι στο χέρι!

Δον Κουβάς

Η λίστα ιστολογioν