O KAIΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΒΟΙΑ

1

eraspor

Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2015

ΒΟΥΛΕΡΗΣ: «ΖΗΛΕΥΑ ΤΟΝ ΗΡΑΚΛΗ ΨΑΧΝΩΝ…!»

Η «εξομολόγηση» του προέδρου της Αρτάκης Παναγιώτη Βουλέρη που έβγαλε το καπέλο στον Ηρακλή Ψαχνών αλλά και στον Δημήτρη Λύκο!
Καλεσμένος στην εκπομπή «πρωινή αθλητική ενημέρωση» του 9.65 και του Μανώλη Βέττα ήταν σήμερα ο πρόεδρος της Αρτάκης Παναγιώτης Βουλέρης.
Ο ισχυρός άνδρας του ΑΟΝΑ ανέφερε μεταξύ άλλων τα εξής:
«Η Αρτάκη έχει σαν στόχο το πρωτάθλημα, αλλά δεν είναι αυτοσκοπός. Με γεμίζει που παίζουμε ωραία μπάλα και που ο κόσμος της πόλης είναι δίπλα μας και τον ευχαριστώ. Τη φοβάμαι λίγο τη Γ’ Εθνική. Φοβάμαι αν ανέβουμε, μην διαλύσουμε. Είδατε τι έπαθε η Κύμη και στο παρελθόν υπάρχουν κι άλλα παραδείγματα. Μπορεί να έρθει κάποιος να τάξει λαγούς με πετραχήλια και μετά από λίγο καιρό να εξαφανιστεί, αφήνοντας τον σύλλογο εκτεθειμένο.

Έχω φίλο πρόεδρο σε αθηναϊκή ομάδα στη Γ’ Εθνική που έχει μπάτζετ 300.000 ευρώ. Είναι πολλά τα λεφτά.
Τα βήματα πρέπει να είναι προσεκτικά, να πατήσουμε γερά στα πόδια μας. Για να ανέβεις ψηλά δεν θέλει κόπο αλλά τρόπο. Θεωρώ ότι έχω μεγάλη εμπειρία. Σαφώς κι έχω κάνει και λάθη, ωστόσο δεν μετανιώνω.
Κι εγώ όταν κοιμάμαι μπορώ να ονειρεύομαι για την Αρτάκη, όχι μόνο τη Γ’ Εθνική αλλά και το Champions League! Είμαι «ερωτευμένος» με την Αρτάκη.
Μεγάλη πορεία στην Εύβοια έκανε ο Ηρακλής Ψαχνών. Τα ζήλευα τα Ψαχνά, με την καλή έννοια πάντα. Πήγαινα στο γήπεδο και τον έβλεπα τον Ηρακλή, ήταν ο εκπρόσωπος της Εύβοιας στη Football League και μπράβο για όσα κατάφερε.
Και πλέον οι σχέσεις των δύο συλλόγων είναι οι καλύτερες, δεν είναι «τεταμένες» όπως παλιά. 
Η Αρτάκη αυτή τη στιγμή έχει και έμπειρους και ταλαντούχους παίκτες. Επίσης έχουμε έναν πολύ καλό προπονητή, τον Δημήτρη Λύκο. Επειδή μου αρέσει να παίρνω τον καφέ μου και να βλέπω τις προπονήσεις, έχω πάθει πλάκα με τον Λύκο. Όπου χρειάζεται με τα παιδιά είναι φίλος και όπου χρειάζεται είναι αυστηρός».

Η λίστα ιστολογioν