O KAIΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΒΟΙΑ

1

eraspor

Τρίτη 16 Ιουλίου 2013

ΗΡΘΕ ΣΤΗΝ Ελλάδα ο Ντάνστον

«Μου φαίνεται απίστευτο»
Στην Αθήνα για λογαριασμό του Ολυμπιακού βρίσκεται ο Μπράιαντ Ντάνστον, ο οποίος δήλωσε ενθουσιασμένος με το νέο βήμα στην καριέρα του.

Ο Αμερικανός σέντερ εμφανίστηκε στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» με κασκόλ του Ολυμπιακού και στις πρώτες του δηλώσεις τόνισε πως είναι έτοιμος να κάνει τα πάντα, προκειμένου να πετύχει η ομάδα τους στόχους της.

Ο Μπράιαντ Ντάνστον δήλωσε αρχικά τα εξής:

«Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι εδώ, είμαι ενθουσιασμένος. Μου φαίνεται απίστευτο ότι έχω έρθει στον Ολυμπιακό καθώς παρακολουθούσα από την τηλεόραση τους αγώνες της ομάδας στην ευρωλίγκα και έλεγα μακάρι να παίξω εκεί. Και να που είμαι εδώ τώρα».

Για το αν είναι έτοιμος να βοηθήσει για την τρίτη σερί ευρωλίγκα: «Δεν μπορείς να πεις ότι είναι εύκολο αυτό αλλά σίγουρα μπορώ να πω ότι θα κάνω ότι περνάει από χέρι μου να τα καταφέρουμε».

Για το πέρασμά του από την Ελλάδα και τον Άρη: «Δεν μπορώ να πω ότι ολοκληρώθηκε όπως θα ήθελα αλλά σε γενικές γραμμές έχω καλές αναμνήσεις από εκείνο το πέρασμα χαίρομαι που επέστρεψα για λογαριασμό του Ολυμπιακού και είμαι έτοιμος να τα δώσω όλα στο παρκέ».

Για το αν νιώθει έτοιμος ν' αντικαταστήσει τον Κάιλ Χάινς: «Δεν είναι εύκολο αυτό, ο Κάιλ είναι εξαιρετικός παίκτης, ένας εξαιρετικός άνθρωπος, του μίλησα και του ευχήθηκα καλή συνέχεια στην καριέρα του. Θα προσπαθήσω να κάνω όσο καλύτερα γίνεται τη δουλειά».

Καταλήγοντας, ο Ντάνστον πρόσθεσε: «Το πιο δύσκολο είναι να μάθεις το παιχνίδι των συμπαικτών σου, από τη στιγμή που μπαίνεις στο παρκέ κάθε μέρα θα είναι όλο και πιο εύκολο. Θεωρώ όσο θα περνάει το διάστημα και οι προπονήσεις θα προσαρμόζομαι και πιο γρήγορα».

Η λίστα ιστολογioν