O KAIΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΒΟΙΑ

1

eraspor

Πέμπτη 30 Απριλίου 2015

Από την Πόλη έρχομαι…

Εκλεκτός τούρκικος καφές

Τελευταία ημέρα του Απρίλη σήμερα και έκανα την επανεμφάνισή μου πίσω από τις οθόνες σας αγαπημένοι μου συνδημότες και συνδημότισσες. Πρώτη του Μάη αύριο κι αρχίζουμε να μετράμε αντίστροφα για την αρχή του Ιούνη και δη του καλοκαιριού του 2015. 

Ας ξεκινήσουμε την σημερινή μας επαφή με αξιοπερίεργο γεγονός που συμβαίνει πριν από λίγες ημέρες. Επαγγελματικό μου ταξίδι με οδήγησε στην Κωνσταντινούπολη. Όπως προείπα το ταξίδι αυτό πέραν του ότι ήταν αστραπή ήταν καθαρά επαγγελματικό. Οπότε που καιρός για επισκέψεις στην Αγία Σοφία, το Τοπ Καπί και τα Πριγκιποννήσια.

Μετά το πέρας της δουλειάς μου είπα να ξαποστάσω σε ένα παραδοσιακό καφενείο της Πόλης. Συγκεκριμένα, στο «Corlulu Ali Pasa Medresesi». Για τους λάτρεις του ναργιλέ και όχι μόνο. Παραδοσιακό καφενείο με διάχυτη τη μυρωδιά από τον καπνό των ναργιλέδων. Υπήρξε παλιά ιερατική σχολή και στον χώρο υπάρχει έκθεση χαλιών. Παρήγγειλα τσάι μήλου και ο σερβιτόρος κατάλαβε αμέσως πως είμαι Έλληνας.

Μόλις μου έφερε την παραγγελία μου, κάθισε δίπλα μου και η πρώτη ερώτηση που μου έκανε ήταν ποια ομάδα υποστηρίζω… Αφού του απάντησα με καθαρά διπλωματικό τρόπο, τον ρώτησα το ίδιο. «Γαλατασαράι», μου είπε και ξαφνικά πετάχτηκε ένας από δίπλα και λέει: «Εγώ, Φενερμπαχτσέ». Για να έρθει και ένας τρίτος να με …κουφάνει: «Ολυμπιακός»!!! «Τούρκος και Ολυμπιακός, πως γίνεται;», τον ρώτησα. «Μου αρέσει ο Σπανούλης», απάντησε. Ο καθένας με την τρέλα του κι αυτός με την ομπρέλα του. Τι να πω;


Βρε, ποιον μου θυμίζει...

Από την άλλη πλευρά, αν με ρώταγε κάποιος: «Και τι άρωμα έχει λοιπόν η Πόλη;», θα απαντούσα: «Βαρύ». Βαριά ντυσίματα στις γυναίκες, παρότι πλέον έχουν εξελιχθεί κι από τις μαύρες μαντίλες πλέον φορούν πολύχρωμες. Σαν κάποιον πολύ αγαπημένο μου συμπολίτη. Να δεις ποιον μου θυμίζει;;; Δεν θυμάμαι τώρα…

Πάμε στα δικά μας και δη στα της Νέας Φιλαδέλφειας και Νέας Χαλκηδόνας όπου αυτό το τριήμερο δεσπόζει το πανηγύρι της πρωτομαγιάς. Πέμπτη, Παρασκευή και Σάββατο αποφάσισε η δημοτική αρχή και παρότι η απόφαση του δήμου ήταν να αρχίσει η τοποθέτηση των πάγκων των μικροπωλητών, σήμερα στις 3 το μεσημέρι, οι πρώτοι πάγκοι άρχισαν να στήνονται από χθες το βράδυ και το στήσιμο συνεχίστηκε σήμερα το πρωί. Η κυκλοφορία στη λεωφόρο Δεκελείας έχει ήδη σταματήσει.

Τα κουτσομπολιά και τα πικάντικα του πανηγυριού από αύριο, όπου θα κάνω την βόλτα μου με την φαμίλια. Θα βγάλω το φτυάρι κι όποιον πάρει ο Χάρος. Αυτή τη φορά και θα κράξω και θα θαυμάσω.

Νέο ρεκόρ χυδαιότητας έμαθα πως έγινε στο δημοτικό συμβούλιο του Βόλου. Τα πήρε άσχημα ο καλός μου φίλος και δήμαρχος της πόλης Αχιλλέας Μπέος, τον οποίο κατηγόρησαν πάνω σε μια συζήτηση  που αφορούσε στην αναμόρφωση του προϋπολογισμού, που αφορούσε την κατασκευή πέντε κυκλικών κόμβων που με προγραμματική σύμβαση ανατέθηκε στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και ξέσπασε εναντίον δημοτικών συμβούλων της προηγούμενης διοίκησης.

«Ο κόσμος σας απαξίωσε τελείως και σας έστειλε σπίτι σας, πώς μιλάτε για αξιοπρέπεια; Είναι ντροπή. Εμείς μπορεί να κάνουμε πολλά λάθη , αλλά δουλεύουμε, θα κριθούμε από τον κόσμο και όχι από επαγγελματίες κοπρίτες και από κάποια δημοσιογραφικά σκουπίδια που είχαν συνεργασία με εργολάβους». Τάδε έφη Μπέος και κάθε κατεργάρης στον πάγκο του.

Να τα βλέπει ο δικός μας ο Άρης, ο οποίος έχει κάθε πικραμένο από κάτω, ανάμεσά τους και την αφεντιά μου, και λέει την κάθε βλακεία του και αμέσως προβάλλεται στα τοπικά σάιτ και δη στα προσωπικά τους προφίλ στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης λες και έλυσαν το κυπριακό. 

Τελειώνοντας θα ήθελα να πω ένα μεγάλο μπράβο στην δημοτική αρχή του δήμου Μοσχάτου-Ταύρου, όπου μετά την εισήγηση του δημάρχου Ανδρέα Ευθυµίου, αποφάσισε ομόφωνα την ονομασία της πλατείας οδού Μακεδονίας σε πλατεία «Παναγιώτη Βακαλόπουλου». Του επί 20 χρόνια δημάρχου Ταύρου που συνέδεσε το όνομά του με μεγάλα έργα ανάπλασης της πόλης, τη δημιουργία έργων υποδομής και σε λίγες ημέρες συμπληρώνεται ένας χρόνος που έφυγε από τη ζωή.

Η λίστα ιστολογioν