O KAIΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΒΟΙΑ

1

eraspor

Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2015

Ανακοίνωση Δημήτρη Ζουπανιώτη

Ανακοίνωση
Ο χαρακτήρας μου   το ήθος μου και η πανεπιστημιακή  εκπαίδευση είναι γνωστή στην ευρύτερη περιοχή και σε όλη την Ελλάδα...την  παιδαγωγία και την ψυχολογία τα σπουδάζεις .τη διδακτική τη εκπαίδευση και την καθοδήγηση είναι το ποιοι είναι οι δάσκαλοι που σε μαθαίνουν  και εσύ με την σειρά  τα δίνεις σωστά στους παίκτες σου...μαθητές σου..
Όταν όμως σε κατηγορούν και λένε ψέματα χωρίς να έχουν αποδείξεις  και να μην  διασταυρώνουν αυτά που λένε έχω να τους απαντήσω πως την επομένη φορά που θα προσπαθήσουν να ρίξουν λάσπη θα τους ονομάσω και θα τους προσκαλέσω σε μια συζήτηση δημόσια για να γνωρίσουν όλοι ποιοι είναι αυτοί και ποιος εγώ.
Αυτή είναι μια ενημέρωση για να προστατέψω την ομάδα που γυμνάζω .την Ακαδημία μου και τον εαυτό μου...με εκτίμηση 
Ζουπανιώτης Δημήτρης
Καθηγητής Φυσικής Αγωγής
Προπονητής ΟΥΕΦΑ 
και επίσημος συνεργάτης 
της ΑΕΚ FC DEVOLOPMENT NETWORK

Η λίστα ιστολογioν